Gott nytt år ^^



aha då är det 2010 snart, enligt facebooktestet blir det ett sådär år men det blir nog bra.
2009 har varit ett skitbra år, lite jobbigt i början men efter sommarlovet blev det bättre.
Och skolan har varit bäst, hoppas nästa termin blir lika bra.

Nu sitter jag och dricker juice direkt ur förpackningen och lyssnar på håkan hellström, kent, almedal och nordpolen på spotify, hahah för er som undrade.

Nyårslöften vet jag inga jag har, vet bara att jag inte har uppfyllt ett skit av mina förra så palla sånna.
Men imorgon kommer jag ändå stå och säga "jag ska bli bättre i skolan, kunna alla pingvinsorter, hitta
Mr.Right och grejer" hahah och jag tror inte äns på det där med mr. right, men pingvinsorterna måste
jag ju kunna...okej ett nyårslöfte då^^. Skolan får bli som det blir.

Jag och Fanny läste i en tidning för nån dag sen att det va ett par som hade som nyårslöfte att dom
skulle ha sex varje dag och han killen skrev dagbok varje dag. De hade en ganska dålig relation
innan men efteråt blev det mycket bättre fast det bara pågick i en och en halv månad. Men nu är dom en tvåbarnsfamilj och är lyckliga.

Men nu känner jag att jag börjar skriva en otroligt dryg text som ingen kommer läsa.
Önskar jag alltid hade så här mycket att skriva i skolan och på prov.
Det får bli mitt andra nyårslöfte.
Nää nu börjar det här bli drygt så ByeBye och Gott nytt år på er alla som läser såhär långt^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0